Gry i zabawki
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(23)
Forma i typ
Książki
(7180)
Proza
(4947)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(392)
Komiksy i książki obrazkowe
(103)
Poezja
(95)
Gry i zabawki
(23)
Publikacje dydaktyczne
(93)
Publikacje popularnonaukowe
(93)
Poradniki i przewodniki
(69)
Dramat (rodzaj)
(42)
Publikacje naukowe
(9)
Publikacje fachowe
(6)
Druki ulotne
(5)
Publikacje informacyjne
(4)
Publikacje religijne
(3)
Albumy i książki artystyczne
(2)
Książka
(2)
Komiksy i książki obrazkowe
(1)
Ksiązki
(1)
Literatura faktu
(1)
Mapy
(1)
Nuty
(1)
Obiekty trójwymiarowe
(1)
Dostępność
dostępne
(14)
wypożyczone
(6)
nieokreślona
(3)
Placówka
Górna Grupa
(23)
Autor
Bermingham Alice-May
(2)
Detner Małgorzata
(2)
Detner Małgorzata ; Przeplatanki rymowanki
(2)
Grzyb Katarzyna (tłumaczka)
(2)
Moore Tom (literatura dla dzieci)
(2)
Żabicka Monika
(2)
Andreani Jean-Francois
(1)
André Marc (1967- )
(1)
Barlow Damien
(1)
Barlow Lisa
(1)
Bauza Antoine (1978- )
(1)
Benedetti Toussaint
(1)
Benvenuto Johan
(1)
Boileau Natalia
(1)
Bourgoin Nicolas
(1)
Cardouat Marie
(1)
Chvatil Vlaasa
(1)
Coimbra Miguel
(1)
Daujean Cyrille
(1)
Delval Julien
(1)
Escalante Joel & Rafael
(1)
Fort Marie (1985- )
(1)
Fort Wilfried (1982- )
(1)
Gaughan Rhea
(1)
Hughes Denise
(1)
Jokitalo Timo
(1)
Kajdana Sylwia
(1)
Kajdana Sylwia. Kto tu mieszka?
(1)
Kalicki Klemens
(1)
Kijak Karolina Agata
(1)
Kordowski Bartłomiej
(1)
Lalet Michel
(1)
Levi Laurent
(1)
Lopez Sebastiene
(1)
Meer Mara van der
(1)
Moon Alan R
(1)
Moon Alan R. Dookoła świata : wielkie jeziora
(1)
Nowowiejska Kasia
(1)
Oliver Amy
(1)
Peczenkina Irina
(1)
Quidault Pascal (1976- )
(1)
Roubira Jean-Louis
(1)
Sielicki Jan
(1)
Smolenceva Jewgienija
(1)
Szrama Marcin
(1)
Timonen Vesa
(1)
Weber Bernhard
(1)
Wojtkowiak Przemysław
(1)
Zeidan Maia
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(14)
2010 - 2019
(9)
Okres powstania dzieła
2001-
(15)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(23)
Język
polski
(23)
Odbiorca
Dzieci
(19)
6-8 lat
(11)
Młodzież
(11)
9-13 lat
(9)
0-5 lat
(7)
14-17 lat
(7)
Dorośli
(7)
Przynależność kulturowa
Literatura angielska
(2)
Literatura polska
(2)
Temat
Zwierzęta
(3)
Arystokracja
(1)
Bajki i baśnie
(1)
Bogactwo
(1)
Dzieci
(1)
Dżungle i lasy deszczowe
(1)
Gry planszowe
(1)
Jeziora
(1)
Korzystanie z nocnika
(1)
Kupcy
(1)
Macierzyństwo
(1)
Ogrody zoologiczne
(1)
Opowiadacze
(1)
Pomaganie
(1)
Postacie fikcyjne
(1)
Przyroda
(1)
Psy
(1)
Renesans
(1)
Rodzina
(1)
Rzeki
(1)
Siedem cudów świata
(1)
Stworzenia fantastyczne
(1)
Współdziałanie
(1)
Współzawodnictwo
(1)
Zabawa
(1)
Zawód
(1)
Zwierzęta egzotyczne
(1)
Żółwie
(1)
Gatunek
Gry planszowe
(13)
Gry i zabawy umysłowe
(9)
Broszura
(6)
Książka zabawka
(5)
Rymowanki
(4)
Książka obrazkowa
(2)
Opowiadania i nowele
(2)
Bajki i baśnie
(1)
Gry
(1)
Gry i zabawki
(1)
Gry w kości
(1)
Książki dla małych dzieci
(1)
Plansze do gry
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(9)
Edukacja i pedagogika
(1)
23 wyniki Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Splendor [Gra planszowa] / Marc André. - Gdańsk ; Francja : Wydawnictwo Rebel ; SPACE Cowboys, copyright 2015. - 1 pudełko (wiele elementów) : karton, plastik, kolor ; 22x28x7 cm. + instrukcja ([4] strony : ilustracje ; 27 cm).
(Gry Planszowe)
(Gry Karciane)
Splendor jest dynamiczną grą w zbieranie żetonów i kart, które tworzą zasoby gracza, umożliwiające mu dalszy rozwój. Gracze wcielają się w renesansowych kupców, którzy próbują nabyć kopalnie klejnotów, środki transportu, sklepy - wszystko to w celu zdobycia jak największego prestiżu. Gdy będziesz już dostatecznie bogaty, być może zaszczyci Cię swą wizytą przedstawiciel szlachty, co jeszcze podniesie Twój prestiż w oczach konkurencji. Każdy gracz w swojej turze może podjąć jedną akcję z poniższych trzech: pozyskać żetony - trzy różne lub dwa takie same, kupić lub zbudować kartę - płacąc za nią posiadanymi żetonami - klejnotami i dodając ją do swoich kart na stole, zarezerwować kartę. Ostatnia akcja pozwala mieć graczowi pewność, że nikt nie zabierze mu karty, którą sobie upatrzył lub że przeciwnik nie zbuduje kluczowej dla niego karty. Akcja ta kosztuje Cię całą rundę, ale w zamian dostajesz żeton złota, który może w przyszłości posłużyć jako dowolny klejnot. Wszystkie karty, które kupujesz, dają Ci stałe zniżki na zakup następnych kart, niektóre dają również punkty prestiżu. Pierwsza osoba, która zdobędzie 15 punktów prestiżu, wygrywa grę!
WARIANT DLA DZIECI: Mimo, że gra jest przeznaczona dla graczy od 10 lat - mechanicznie jest ona zrozumiała także dla młodszych dzieci, już od wieku 4-5 lat. Każde dziecko, które uczestniczy w rozgrywce, otrzymuje (wybudowane) na samym jej początku 1, 2 lub 3 (w zależności od wieku) losowe karty poziomu pierwszego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Górna Grupa
O dostępność zapytaj bibliotekarza: sygn. 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dobble / Jean-Francois Andreani, Toussaint Benedetti. - Gdańsk : Rebel.pl - Centrum Gier, 2013. - 1 gra (55 kart) : papier, metal ; w pudełku 10x5 cm + instrukcja ([14] stron : ilustracje ; 9 cm).
Dobble to ponad 50 symboli, 55 kart, po 8 symboli na karcie i zawsze tylko jeden wspólny symbol między dwiema kartami! 5 gier w 1. Szybkość, spostrzegawczość, refleks - jedna minigra za drugą w atmosferze szalonej zabawy!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Górna Grupa
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
7 Cudów Świata / Antoine Bauza. - Belgia ; Gdańsk : Repos Production, Wydawnictwo Rebel ; copyright 2015. - 1 pudełko (wiele elementów) : karton, plastik, kolor ; 29x29x8 cm + instrukcja (12 stron : ilustracje ; 26 cm).
Ponad 30 nagród na całym świecie. Zostań przywódcą jednego z siedmiu wielkich miast świata antycznego. Zbieraj surowce ze swoich ziem, weź udział w odwiecznym wyścigu cywilizacyjnym, nawiąż kontakty handlowe i stwórz militarną potęgę. Pozostaw ślad na kartach historii budując cud architektury, który przetrwa wieki! Gra w 7 cudów toczy się przez trzy wieki. W każdym wieku gracze otrzymują siedem kart z konkretnej talii. Wybierają jedną z kart, a pozostałe przekazują sąsiednim graczom. Gracze pokazują swoje karty jednocześnie (płacąc lub uzyskując surowce albo wchodząc w interakcję z innymi graczami na różne sposoby). Każdy z graczy wybiera następną kartę z talii którą wcześniej przekazali i proces zaczyna się od nowa, dopóki każdy z graczy nie odkryje po sześć kart z danego wieku. Po upływie trzech wieków gra się kończy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Górna Grupa
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Cortex : wyzwania / Johan Benvenuto i Nicolas Bourgoin. - Gdańsk : Rebel, © 2021. - 1 gra (90 kart, 6 układanek z obrazkiem mózgu) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 5x14x14 cm + instrukcja (1 karta złożona : ilustracje ; 13x37cm).
W "Cortex" gracze będą rywalizować ze sobą, szybko zgadując odpowiedzi na 8 rodzajów wyzwań, które rozwijają różne funkcje ludzkiego mózgu. Za prawidłowe odpowiedzi otrzymają części układanki, a pierwsza osoba, która zdobędzie wszystkie 4 części i ukończy swój obrazek mózgu, zostanie zwycięzcą! "Cortex" pozwoli Wam rozgrzać obie półkule mózgu i porządnie go wygimnastykować. To doskonała gra familijna, która sprawdzi się też na imprezach, spotkaniach, czy w podróży.
Wyjątkowa gra od marki Rebel zmusi Twój mózg do wysiłku! Doskonała rozrywka w najlepszym towarzystwie wciągnie Cię na całego. Ćwicz swój refleks, wzmacniaj umysł i rozwijaj zdolność logicznego myślenia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Górna Grupa
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 794 (2 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Tajniacy / Vlaada Chvatil. - Gdańsk : Rebel ; [2016]. - 1 pudełko (wiele elementów) ; 23 x 16 x 6 cm.
Dwóch rywalizujących szefów zna tożsamość 25 agentów. Członkowie ich drużyn znają tylko ich kryptonimy. Każda drużyna chce skontaktować się jako pierwsza z wszystkimi swoimi agentami. Ich szefowie dają im jednorazowe wskazówki, które mogą odnosić się do wielu słów na kartach. Drużyny próbują odgadnąć, które wyrazy należą do ich zespołu, unikając przy tym słów należących do przeciwników. Pomyłka w kontakcie spowoduje ujawnienie agenta drużyny przeciwnej, a w najgorszym naszym śladem ruszy bezlitosny zabójca. „Tajniacy” - wszystkie wskazane słowa prowadzą do wygranej!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Górna Grupa
O dostępność zapytaj bibliotekarza: sygn. 794 (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Bajkownicy / zilustrowała Małgorzata Detner ; [tekst: Zielona Sowa]. - Wydanie I. - Warszawa : Zielona Sowa, copyright 2021. - [20] stron : ilustracje ; 30 cm.
(Przeplatanki rymowanki / Małgorzata Detner)
Lubicie bajki? Jeżeli tak, to na pewno poznacie te postaci! Znajdziecie tu pirata i księżniczkę, smoka i rycerza w lśniącej zbroi, krasnala, wróżkę i olbrzyma. Nie zabraknie też syrenki i wesołej czarownicy. Oto zabawni Bajkownicy! Czytajcie rymowane teksty i twórzcie własne historyjki. Możecie wspólnie z dzieckiem mieszać poszczególne części opowiadania, tak aby powstała jeszcze zabawniejsza rymowanka! A gdy przy okazji rycerzowi wyrosną smocze skrzydła, a czarownicy urośnie syreni ogon, wspólnie cieszcie się swoją pomysłowością! Zabawa z książką możliwa jest dzięki jej wyjątkowej formie. Sztywne strony podzielone zostały na trzy ruchome części. Wasze zadanie polega na przekładaniu stron wybranej części i łączeniu fragmentów ilustracji w dowolny sposób. Dzięki temu powstają zabawne obrazki, śmieszne postaci, dziwne przedmioty, a historyjka, którą czytamy w książce za każdym razem brzmi zupełnie inaczej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Górna Grupa
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821.162.1-93 (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Zawodowcy / zilustrowała Małgorzata Detner ; [tekst: Zielona Sowa]. - Wydanie I. - Warszawa : Zielona Sowa, copyright 2021. - [20] stron : ilustracje ; 30 cm.
(Przeplatanki rymowanki / Małgorzata Detner)
Poznajcie Zawodowców! Są tu piekarz i lekarka, budowniczy na budowie, strażak i policjant w akcji, kreatywna fryzjerka i ogrodniczka. Z taką zawodową ekipą nie ma nudy! Czytajcie rymowane teksty i twórzcie własne historyjki. Możecie wspólnie z dzieckiem mieszać poszczególne części opowiadania, tak aby powstała jeszcze zabawniejsza rymowanka! A gdy przy okazji strażak zajmie się pieczeniem pysznych cynamonek, a krawcowa leczeniem pacjentów, wspólnie cieszcie się swoją pomysłowością! Zabawa z książką możliwa jest dzięki jej wyjątkowej formie. Sztywne strony podzielone zostały na trzy ruchome części. Wasze zadanie polega na przekładaniu stron wybranej części i łączeniu fragmentów ilustracji w dowolny sposób. Dzięki temu powstają zabawne obrazki, śmieszne postaci, dziwne przedmioty, a historyjka, którą czytamy w książce za każdym razem brzmi zupełnie inaczej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Górna Grupa
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 821.162.1-93 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Żółwik plusk! / autorzy Joel & Rafael Escalante. - Gdańsk : Rebel, 2021. - 1 gra (plansza jeziora, tor rzeki, 2 bariery, 4 żetony dmychanych kół, 12 żetonów piłek, żeton żółwicy, 4 plansze graczy, 12 płytek ze zwierzętami) : karton, tektura, drewno, kolor : w oudełku 27x27x6 cm + instrukcja (3, [1] strona : ilustracje ; 26 cm).
Żółwik plusk! to gra zręcznościowa przeznaczona dla dzieci od 5. roku życia, rozwijająca pamięć i zdolności manualne. Podczas zabawy pstrykamy żetonem żółwicy na torze, aby mogła ochlapać swoich przyjaciół. Im bliżej środka jeziora się znajdzie, tym większa szansa na wywabienie ich z kryjówek! Czy dasz radę znaleźć zwierzaki, zanim zrobią to inni gracze?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Górna Grupa
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Opowiadanki : gra rodzinna. / Marie Fort, Wilfried Fort. - Gdańsk : Rebel, 2019. - 1 gra (książka z przezroczystymi kieszonkami, 38 dwustronnych kart opowieści (w sumie 10 opowieści), 86 kart postaci (zwierzaków), plansza do głosowania i liczenia punktów (składająca się z 3 elementów), 36 żetonów do głosowania (6 zestawów żetonów w 6 kolorach z symbolami), 6 znaczników graczy (w 6 kolorach)) : karton, tektura, drewno, plastik kolor ; w pudełku 24x24x6 cm + instrukcja (5, [1] strona : ilustracje kolorowe ; 17 cm).
Opowiadanki to gra stworzona z myślą o wspólnym spędzaniu czasu. Rodzice z dziećmi poznają bajki i decydują o tym, jakie zwierzaki zostaną bohaterami opowieści. Kotek to odważny rycerz, a może samotny muzykant? Wiewiórka to ciekawska wiedźma czy niezdarna wojowniczka kung-fu? Ulubiona historyjka nie przestanie Was bawić, jeśli za każdym razem będziecie zmieniać występujące w niej zwierzęta: zły strażnik z dzisiejszej opowieści w kolejnej może stać się nieustraszonym kapitanem. Wszystko zależy od Was! Dołączcie do zabawy! Użyjcie wyobraźni, aby stworzyć niezwykłe opowieści, do których sami wybierzecie bohaterów!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Górna Grupa
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 794 (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Kocham cię, mamo! / Rhea Gaughan, Alice-May Bermingham oraz Tom Moore. - Warszawa : Harperkids, copyright 2022. - [12] stron : ilustracje ; 21x21 cm.
(Akademia Mądrego Dziecka. Mój Świat)
Mój Świat to nowa seria Akademii Mądrego Dziecka, która uczy dzieci codziennych czynności oraz uwrażliwia i pokazuje świat. Książeczki zawierają ruchome elementy, dzięki którym czytelnik ćwiczy małą motorykę. Grube kartonowe strony oraz bezpieczne zaokrąglone rogi pozwolą dziecku wygodnie przeglądać książkę. „Kocham cię, mamo” to przepięknie zilustrowana książeczka pokazująca niesamowitą więź pomiędzy mamą a dzieckiem. To pełna ciepła wierszowana opowieść o uczuciach, której towarzyszą barwne ilustracje przedstawiające małe zwierzątka z mamami. Czytelnik dowiaduje się, jak zwierzęta opiekują się młodymi i jak spędzają one wspólnie czas:, na przykład mały leniwiec śpi na brzuszku mamy, zwisając z gałęzi, a mały kangur przytula się do mamy w torbie na brzuszku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Górna Grupa
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821.111-93 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Jajko Kolumba : łamigłówka / Timo Jokitalo, Vesa Timonen. - Gdańsk : Rebel, © 2022. - 1 gra (pudełko z planszą, 16 jajek, 20 dwustronnych kart zadań) : karton, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 25x13x5 cm + instrukcja (15, [1] strona : ilustracje ; 11 cm).
GRA PLANSZOWA. Według obiegowej opinii Krzysztof Kolumb, wybitny żeglarz, był również mistrzem prostych rozwiązań. W pozornie trudnych zadaniach był w stanie odnaleźć schemat, czym zawstydzał innych, próbujących rozwiązać daną zagadkę. Teraz Ty również możesz spróbować swoich sił w niebanalnych wyzwaniach umysłowych. Jajko Kolumba to logiczna łamigłówka, w której musisz odpowiednio rozmieścić kolorowe jajka na planszy. Karta zadania wskazuje, ile jajek i w jakich kolorach powinno się znaleźć w poszczególnych rzędach i kolumnach planszy. Dobrze się zastanów i ustaw jajka na odpowiednich miejscach, a następnie sprawdź rozwiązanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Górna Grupa
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 794 (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
W zoo / Sylwia Kajdana. - Kraków : Aksjomat, [2021]. - [18] stron : ilustracje ; 11x11 cm.
(Kto tu mieszka? / Sylwia Kajdana)
Książeczki do małych rączek, a w nich spotkanie z sympatycznymi zwierzątkami. Doskonała seria do biblioteczki malucha.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Górna Grupa
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821.162.1-93 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Łąka / Klemens Kalicki, Karolina Kijak. - Gdańsk : Rebel, copyright [2021]. - 1 gra (plansza główna, 2 plansze ognisk, 4 składane podajniki, żetony -11 podstawowych, 1 celu, 12 premii, 2 zaślepki, znacznik rundy, Tryb jednoosobowy (4 znaczniki kolorów, żeton wariantu jednoosobowego), 28 żetonów dróg i żeton pierwszego gracza, 20 żetonów szlaków, 5 kopert, 184 karty (4 początkowe, 45-N, 45-S, 45-W, 45-E), Indeks kart, Instrukcja.
Łąka to gra planszowa, w której wcielamy się w wędrowców obserwujących naturę. Wyposażeni w mapę, spacerujemy po malowniczej okolicy, szukając inspiracji i uwieczniając zapierające dech w piersiach widoki. Kierujemy się pasją i ciekawością świata, ale też rywalizacją o tytuł najwprawniejszego obserwatora przyrody! Przypadnie on temu, kto zdobędzie najwięcej punktów z zaobserwowanych gatunków zwierząt i roślin, krajobrazów oraz pamiątek zebranych z wędrówki. Zmagania toczą się także przy ognisku, gdzie gracze prześcigają się w realizowaniu celów swoich wypraw.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Górna Grupa
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Abalone / Michel Lalet i Laurent Levi. - Gdańsk : Rebel, 2017. - 1 pudełko ; 30x33x5 cm.
Abalone to fascynująca gra, w której proste zasady łączą się z niezliczoną mnogością możliwości, a do tego... kontaktem z fantastycznie wykonanymi elementami gry!
Dwóch graczy zasiada do sześciokątnej planszy z wgłębieniami, w której umieszcza się po 14 białych kul i 14 czarnych. Gracze na przemian popychają swoje kule tak, aby ostatecznie wypchnąć poza planszę 6 kul przeciwnika. Przepycha się 1, 2 lub 3 swoje bile (znajdujące się w jednej linii) do przodu, do tyłu lub na boki, przy czym 2 moje bile mogą popchnąć 1 bilę przeciwnika, 3 moje bile mogą popchnąć do 2 bil przeciwnika. I to właściwie całe zasady!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Górna Grupa
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 794 (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
(Akademia Mądrego Dziecka. Mój Świat)
Mój Świat to nowa seria Akademii Mądrego Dziecka, która uczy dzieci codziennych czynności oraz uwrażliwia i pokazuje świat. Książeczki zawierają ruchome elementy, dzięki którym czytelnik ćwiczy małą motorykę. Grube kartonowe strony oraz bezpieczne zaokrąglone rogi pozwolą dziecku wygodnie przeglądać książkę. „Kolorowy nocnik” to książeczka, która ma zachęcić dziecko do korzystania z nocnika. Pokazuje dziecku, do czego służy nocnik, i pomaga oswoić się z nim w sposób dowcipny. Dzięki przesuwanym elementom i otwieranym okienkom nauka korzystania z nocnika jest połączona z zabawą, a dziecko samo chętnie sięga po książkę.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Górna Grupa
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821.111-93 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wsiąść do pociagu : Europa / Alan R. Moon. - Gdańsk : Rebel, © 2019. - 1 gra (1 plansza przedstawiająca mapę Europy, 240 kolorowych wagoników, 15 kolorowych dworców, 110 kart wagonów, 46 kart biletów, 5 drewnianych znaczników punktacji) : karton, plastik, kolor ; w pudełku 30x30x7 cm + instrukcja ([16] stron : ilustracje kolorowe ; 29 cm).
Od urwistych wzgórz Edynburga po słoneczne nabrzeża Stambułu, z dusznych alej Pampeluny do wietrznego Berlina - Wsiąść do pociągu: Europa zabierze cię w wielką podróż przez wielkie miasta Starego Kontynentu u progu zeszłego stulecia. Czy odważysz się przebyć mroczne tunele Szwajcarii? Wsiądziesz na pokład promu przemierzającego Morze Czarne? Wzniesiesz dumne dworce w stolicach imperiów? Następne posunięcie może uczynić Cię największym magnatem kolejowym Europy! Pakuj walizki, wołaj bagażowego i wsiądź do pociągu! Wsiąść do Pociagu: Europa to gra familijna o wielkiej, kolejowej przygodzie. Uczestnicy zbierają karty przedstawiające wagony i używają ich by budować dworce, pokonywać tunele, wsiadać na promy i zajmować trasy kolejowe jak Europa długa i szeroka. To prosta i elegancka planszówka, której można nauczyć się w 5 minut. Zapewni dobrą zabawę całej rodzinie, niezależnie od wieku i stopnia zaawansowania uczestnków. (https://www.rebel.pl)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Górna Grupa
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dixit : obraz jest wart tysiąca słów! / autor Jean-Louis Roubira. - Gdańsk : Rebel, 2021. - 1 pudełko (wiele elementów) ; 28x28x6 cm.
Dixit to pięknie zilustrowana gra karciana, która poruszy twoją wyobraźnię i nauczy kreatywnego podejścia do różnych skojarzeń. W tej wielokrotnie nagradzanej grze główną role odgrywają ilustracje na kartach. Gracze starają się wskazać kartę, która jest źródłem historii, a równoczesnie zmylić przeciwników. Dixit to zaskakująca i emocjonujaca, zaczarowana gra karciana, która połączy przy stole cała Twoją rodzinę i przyjaciół.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Górna Grupa
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Punto: Po kropkach do zwycięstwa! / Bernhard Weber. - Gdańsk: Rebel; Game Factory, 2018. - 1 gra (72 karty) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 6x6x3 cm + instrukcja (1 karta : ilustracje ; 16 cm).
Punto to gra, w której starasz się stworzyć linię z 4 lub 5 kart. Tyle że nie zawsze możesz umieszczać je tam, gdzie chcesz! Na czym to polega? Gra zawiera 4 talie w 4 różnych kolorach. W każdej z nich znajdują się karty z kropkami (od 1 do 9). Uczestnicy tasują swoje talie, a następnie umieszczają je zakryte przed sobą. W każdej rundzie bierzemy wierzchnią kartę z talii i zagrywamy ją na polu gry – w kwadracie 6x6. Karty możemy umieszczać na wolnych polach lub na innych kartach, pod warunkiem, że na dokładanym kartoniku znajduje się więcej kropek. Naszym celem jest ułożenie w rzędzie 5 własnych kart. [rebel.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Górna Grupa
O dostępność zapytaj bibliotekarza: sygn. 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Kroniki zamku Avel / Przemek Wojtkowiak. - Gdańsk : Rebel, [2022]. - 1 gra (15 kafli planszy, tor księżyca, żeton astrolabium, 3 znaczniki murów, 1 żeton herbu Avelu, 27 żetonów monet, 3 żetony księżycowych pieczęci, 3 żetony pułapek, 4 planszetki bohaterów, 8 kości bohaterów, 1 tarcza wytrzymałości Monstrum, 25 żetonów ekwipunku, 30 żetonów potworów, bloczek z ilustracjami bohaterów, 4 pionki kraterów, 1 almanach, dwustronna mapa gwiazd, pomoc gracza, 5 kości potworów, 10 znaczników obrażeń, 4 żetony akcji, 20 znaczników wytrzymałości, 4 żtony akcji, 12 znacznikó wykorzytania ekwipunku, worek na ekwipunek) : karton, tektura, papier, plastik, drewno, bawełna, kolor ; w pudełku 28x28x8 cm + instrukcja (20 stron : ilustracje ; 25 cm).
GRA PLANSZOWA. oparta na współpracy gra planszowa dla całej rodziny, w której wcielamy się w bohaterów i bohaterki odpowiedzialnych za uratowanie magicznej krainy. Podczas rozgrywki stworzymy własne postacie o unikalnych imionach i specjalnym ekwipunku, a następnie będziemy eksplorować świat, poruszając się po modułowej planszy. W czasie podróży napotkamy wiele niebezpieczeństw, z którymi będzie trzeba walczyć, a każde zwycięstwo przyniesie nam określoną nagrodę: nową broń, zbroję, eliksiry i złoto. Zgromadzone dobra pozwolą nam przygotować się do finałowego starcia z Monstrum, które zagraża królestwu Avel.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Górna Grupa
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Rory's story cubes : fantasia. - Gdańsk : Rebel, © 2020. - 1 gra (9 kości) : karton, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 9x9x3 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje ; 6 cm).
Forma i typ
Odbiorca
Gatunek
GRA PLANSZOWA. Oto prosta w założeniach i jednocześnie genialna gra, która dostarczy Wam wiele radości, stanowiąc przy tym doskonały trening pomysłowości i wyobraźni. Story Cubes to 9 estetycznie wykonanych, sześciennych kostek, z których każda zawiera na ściankach odmienny zestaw ilustracji inspirujących do tworzenia własnych, oryginalnych opowieści.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Górna Grupa
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 794 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej